Kitap Hakkında
ActionScript 3.0 Pusula Yayıncılık
ActionScript 3.0 Giriş
• Sınıf Yapıları (OOP) ve Nesne Tabanlı Programlama
• Metot ve Fonksiyonlar
• Olay ve Olay Dinleyicileri
• Hata ve Hata Denetleme
• Kodların Çalışma Alanları
• Dizi Değişkenleri
• String Türleri ile Çalışmak
• Movie Clip’ler ile Çalışmak
• Tarih ve Zaman Kullanımı
• Düzenli İfadeler ile Çalışmak (Regular Expressions)
• XML ile Çalışmak
• Display List: Görüntü Listesi
• Çizim Api’si ve Kullanımı
• Bitmap Programlama
• Yazıcılar ile Çalışmak
• Filtre Çeşitleri ve Kullanımı
• Metin ve Fontlarla Çalışmak
• Matematik ve Trigonometri
• Animasyon Teknikleri
• Network İletişimi ve Harici Dosyalar
• Socket Programlama ve Binary Verileri
• Seslerle Çalışmak
• Videolarla Çalışmak
• Güvenlik
Ürün Özellikleri