Kitap Hakkında
*Birinci Bölüm
Temel Kavramlar
Ses
Tını
Gürlük
Sesin Yayılması
Sesin Yüksekliği
Nota
Porte ve Anahtarlar
Ölçü
Süre Değerleri
Notalar
Bağlar
Çoğaltma Noktası
Fermata
Suslar
Değiştirici İşaretler
Diyez
Bemol
Naturel
Çift Diyez
Çift Bemol
*İkinci Bölüm
Tampere Sistem
Aralıklar
Melodik Aralık
Armonik Aralık
Diyatonik Aralık
Kromatik Aralık
Anarmonik Aralık
Aralıkların Sayılması
*Üçüncü Bölüm
Zamanlar
Basit Zamanlar
Birleşik Zaman
Karma Zaman
*Dördüncü Bölüm
Tekrar İşaretleri
Ölçü Tekrarı
Röpriz
Segno (Senyö)
Dolap
Da Capo Al Fine (De kapo el fine)
Da Capo Al Coda (De kapo el koda)
Dal Segno Al Fine (De senyö el fine)
Dal Segno Al Coda (De senyö el koda)
*Beşinci Bölüm
Diziler
Majör Dizi
Minör Dizi
Doğal Minör Dizi
Armonik Minör Dizi
Melodik Minör Dizi
İlgili Majör ve Minörler
Modal Diziler
*Altıncı Bölüm
Akorlar
Majör Akor
Minör Akor
Augmented (Artık beşli) Akor
Diminished (Eksik beşli) Akor
Ana ve Yan Derece Akorları
Popüler Müzikte Kullanılan Akorlar
*Yedinci Bölüm
Kadans
Tam Otantik Kadans (Perfect authentic cadance)
Yarı Otantik Kadans (Imperfect authentic cadance)
Plagal Kadans (Amen Cadance)
Yarım Kadans (Half, imperfect Cadance)
Kırık Kadans (Interrupted Cadance)
*Sekizinci Bölüm
Ton Değişimi
*Dokuzuncu Bölüm
Aktarım (Transposition)
*Onuncu Bölüm
Terimler
Gürlük Terimleri
İfade (Artikülasyon) Terimleri
Legato
Staccato
Spicatto
Accent (Vurgu)
Marcato (Markato)
Tenuto
Hız Terimleri
*Onbirinci Bölüm
Küçük Notalar, Süslemeler ve Diğer Simgeler
Küçük Notalar ve Süslemeler 85
Nota yazımında kullanılan diğer simgeler
Pedal
Pedalı Kaldır
Arpeggio (arpej)
8va (Ottava alta)
8vb (Ottava basso)
15va
15vb
Kaynaklar
Solfej Alıştırmaları
Ürün Özellikleri