Kitap Hakkında

Max Frisch, deneysel oyunu "Biyografi"de, kendi öznel sorunlarının dışına çıkamayan günümüz aydınını ele alıyor. Oyunun başkişisi "Kürmann", yaşamını değiştirmeye çalışır. Onun, geriye dönüşlerle, yaşamının istediği dönemini, istediği değişikliği ve düzeltmeyi yaparak, yeniden yaşama hakkı vardır. Ancak, Kürmann, tüm çabalarına karşın, bu ayrıcalıklı durumundan yararlanamaz; attığı her adımla büsbütün çıkmaza girer. 'Elimde olsaydı, yaşamımı daha iyi biçimlendirebilirdim' düşüncesini, çoğu kez kolayımıza geldiği için başvurduğumuz bir kaçamak olarak görüyor ax Frisch. "İşte Kümrann'ı görüyorsunuz," diyor, "her tür olanak sunuluyor ona, yine de kullanmasını bilmiyor; demek ki sorun, fırsat verilmemesinde değil, elindeki fırsatları yeterince kullanamayan inanın kendisinde..." Kuşkusuz, İsviçre gibi ileri tüketim toplumlarındaki aydınların sorunları bizim sorunlarımızdan çok farklı. Yine de kendimizle Kürmann arasında ortak bazı özellikler bulabileceğimizi düşünüyorum.

Devamını oku

Ürün Özellikleri

  • Kitap Özellikleri
  • Sayfa sayısı
    117
  • Yayınlanma Tarihi
    1993
  • Yayınlanma Sayısı
    1
  • Ağırlık
    98
  • Boyutlar
    13 x 20
  • Cilt Tipi
    Ciltsiz
  • Kağıt Cinsi
    2. Hamur
  • Yayınlandığı Konum
  • Cep Boy
    Hayır
  • Barkod
    9789755104645
      Babil.com
      Tarayıcı ile devam et veya Uygulamada Aç