Kitap Hakkında

“Ancak sinemanın olanaklarıyla anlatabileceğimizi düşündüğümüzde film yapmalıyız. Hikâye olarak yazdığımızda oluyorsa o zaman öyle kalmalı. (...) Bir filmin tutarlılığını dramaturjiden alıp onu çekene,

yazana, kurana, yapana geri vermeliyiz. Yönetmen dramaturjinin kurallarına o kadar da hapis olmamalı. Kendini ona uydurmaya çalışmamalı!”

Onur Ünlü “Benim dış dünya ile karşılaşmadan masa başında tasarladığım şey, sahada çekmeye çalıştığım şeyin biricikliğini, başka şeye benzemezliğini, eşsizliğini ortadan kaldırabilir. Dolayısıyla sinema yapmaya çalışan bir adam, Chicago ekolündeki sosyologlar gibi o fenomenle veya karakterlerle birlikte suya girme riskini göze almalı.”

Derviş Zaim

“Bir noktada hekimliğin bir zanaat olmaktan çok bir sanat olduğunu fark ettim, bir dinleme sanatı. Bunu fark ettikten sonra yapabileceğiniz en hayırlı şey, karşınızdakini dinlemek, iyi dinlemek, hakkıyla dinlemek, onda yolculuk yapmak... Bu sanki bütün bir dünyayı beraberce, yeniden, birlikte, bir kez daha dinlemek ve analiz etmek gibi bir şey.”

Ercan Kesal

“Metin Erksan’ın sinemaya yaklaşım tarzı dönemin

sosyal gerçekçilik anlayışından farklıdır. Onun gözüyle baktığınız zaman Sevmek Zamanı’nı da sosyal gerçekçi bir film olarak düşünmek mümkün. Hakikaten de

Metin Erksan o dönemde sosyal gerçekçilik olarak nitelenen tarzdan farklı filmler çekmiştir.”

Devamını oku

Ürün Özellikleri

  • Kitap Özellikleri
  • Yayınlanma Tarihi
    2 / 2020
  • Yayınlanma Sayısı
    1
  • Sayfa sayısı
    192
  • Ağırlık
    192
  • Boyutlar
    14 x 21
  • Cilt Tipi
    Ciltsiz
  • Kağıt Cinsi
    2. Hamur
  • Yayınlandığı Konum
  • Cep Boy
    Hayır
  • Barkod
    9786050381771
      Babil.com
      Tarayıcı ile devam et veya Uygulamada Aç