Kitap Hakkında
C# programlama dili ile yeni tanışanlar için bu kitap, 30 adımda nesne yönelimli programlamada kullanılan soyut kavramları, örnek bir Unity 2D oyun projesi üzerinden, somuta dönüştürmeyi ve anlaşılır kılmayı hedeflemektedir. Sektördeki örneklerinden farklı olarak kullandığı ilerlemeli adımlar-teorik konular sarmalı yöntemi sayesinde, teorik konuları eş zamanlı pratiğe dönüştürerek kavramların ve best practice’lerin zihin haritasına kolaylıkla yerleşmesini sağlar. Sahip olduğu içerik sırası, tamamıyla bu yönteme göre oluşturulduğundan, kitap önceki öğrenmeleri destekleyen süreçler ve ipuçları sunar.
İÇİNDEKİLER:
C# Hakkında Genel Bilgiler
C# Arayüz Kavramı
C# Eş Yordam Kavramı
C# Kapsülleme Kavramı
Singleton Tasarım Deseni
C# Yapıcı Metotlar
C# CallBack Mekanizmaları
C# Lambda İfadeleri
C# Delegate ve Event Kavramları
C# Erişim Belirleyiciler
Tüm Kodlar ve Açıklamaları
Unity’de Bir Script’in Hayat Döngüsü
Unity Editörünü Yakından Tanıma
Unity’de Kodlama Prensipleri
Unity’de Olay Tasarımı
Unity’de Kullanılan Önemli Sınıflar
Unity’de Prefab Kavramı
iTween ile Nesnelere Hareket Kazandırma
UnityEvent Kavramı
Dijital Anlamda Oyunlaştırma Elementleri
Oyuna Ses ve Efekt Ekleme
Area Effector 2D ve Diğer Bileşenler
Ürün Özellikleri